Bittert - Kungligt - Listigt

Bitter förlust... Efter upphållet börjar det med en förlust hemma mot Trelleborg med 2-0!
Ingen rolig start... Kan inte kommentera matchen eftersom jag inte såg den.

Såg dock allsången som precis avslutades och Kung på allsången var helt klart Uggla!

Kul är också att vår stavhoppare Jeng satt årbästa och kom på en hedrande 3:dje plats idag! Bra inför OS.
Unnar verkligen den killen att vara helt skadefri inför ett mästerskap!

Idag gillar jag:

5. Lottningen till de internationella cuperna - kanske, men bara kanske överlever de svenska lagen första omgången
4. Klûfts uttalande om att dopade inte skall få vara med på OS aldrig någonsin - en gång dopad alltid dopad
3. Jeng -årsbästa som tack för OS platsen
2. De tre svenska musketörerna, Eriksson, Backe och Grip - mexicos landslag, jag säger mexico. Galet eller genialiskt?
1. Ola Wenström till Viasat sport - jag är sååå glad över att slippa Claes "arrogant" Puckoheim, ursäkta Runheim.

Sov Gott alla där ute / IKA


Kommentarer
Postat av: Nick

Tycker nästan Wenström är sämre än runheim.. men tillsammans skulle de utgöra en oerhört dålig sändning!

2008-08-31 @ 17:24:13
URL: http://farawaysthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0