aj aj aj

Hej på er där ute!

Skönt att Spanien vann! En fantastisk andra halvlek!

Svar till Caroline:
Just nu håller vi på att städa. I kväll blir det väldigt lugnt. Jag och min sambo skall
troligtvis äta något och kanske se en film.

Jag har jätte ont i ryggen. Det började igår och vill inte riktigt släppa. Tycker faktiskt att det blivit lite värre.
Min fantastiska sambo har dock visat sig från sin allra bästa sida så inte nog med att han tvättat han tog min damsugning för att jag skulle slippa. Kändes såå skönt att slippa när ryggen värker. Har diskat och dammat och har svårt att böja mig just nu...

Hej på er där ute, en riktigt härlig fredag kväll önskar jag er/ IKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0