Första gången....

Okey folk! Har ingen aning om vad jag gett mig in på. Jag har ingen aning om hur man bloggar eller skapar design. Får se vart det landar!
Bloggen är döpt till sport varför jag kännere mig tvungen att komentera en del idrott!
Kan nämna att jag är idrottsintresserad och så här i EM tider är det svårt att inte låta bli att snacka fotboll.
Gårdagens match, va skall man säga? Sista sekundrarna. Orkar inte ens komentera matchen. Har under 4 timmar försökt läsa sportbladet men orkar inte läsa allt om matchen på en gång....

Kvällens drama blir Turkiet - Tjeckien och där är jag relativt övertygad om att Tjeckien klarar sig vidare. Portugal är ju redan klara och har så här långt verkligen övertygat. Skall bli spännande att se hur långt Portugal tar sig i detta mästerskap.

Nåväl, vem är jag då? Lite fakta....
Tjej runt 30 år (man frågar inte en kvinna om hennes ålder).
Livet delar jag sedan några år med min sambo och några husdjur. Är socialarbetare och idiellt arbetande föreningmänniska inom idrotten. Har ingen direkt musiksmak men lyssnar på det mesta.
Håller självklart på Färjestad BK.... och Änglarna.... Håkan Loob Mild......
Bor i en medelstor kommun

Mer att vänta.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0