kvalité eller brist på kvalité?

Okey, jag borde skriva om gårdagens final men efter att ha läst tidningarna instämmer jag i det som skrivits vilket gör att min inspiration att skriva något själv är som bortblåst...Jag har läst en massa hyllningar och kan inget annat än att instämma.

Fotbollsallsvenskan startar snart.. Det lär ta ett tag innan jag vänjer mig vid kvalitén eller brist på kvalité.....

Vad händer annars?  det är bara 7 dagar kvar....
Vad önskas? att sommaren kommer med ett riktigt långvarigt högtryck
Vad krävs? att jag skaffar en personlig tränare (verkar inte fungera att försöka träna på egen hand)
Hur går det? Mmmm, det var fest i helgen och då rökade jag igen. Det är helt omöjligt att låta bli cigaretterna när alkoholen är i närheten. Det är mycket lättare att hålla sig från alkoholen...

När det gäller att sluta röka är det mycket svårare än vad alla säger, trots att det är självvalt..

Ta hand om er där ute.. IKA

Kommentarer
Postat av: Amanda Eklund

Ååh va söt du är detdär värmer jätte mycket tack så jätte mycket :D<3

2008-06-30 @ 18:45:16
URL: http://dumpamig.blogg.se/
Postat av: Mariama

sv:jag har sett lite nyare avsnitt på youtube, som var jättebra:)

2008-06-30 @ 19:39:55
URL: http://thatismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0