Nåväl..

Jag var som sagt helt säker på att Tjeckien skulle vinna igår. Mitt tips inför kvällen är att Tyskland går vidare.
Ingen större skräll.. Jag får dock erkänna att jag inte är någon mästertippare. Jag tippar stryktips varje vecka men
jag är inte rik.. Det säger en del om mitt tippande!

Dagen har varit bra annars. Jag har haft planeringsdag hela dagen inför nästa termin. Känns skönt att semestern närmar sig!

Har jag gjort: Ätit en halv pizza
Har jag inte gjort: tränat, rökat
Borde jag göra: orbitraka (mitt smeknamn för min träning eller rättare sagt uteblivna träning på min orbitrak).
Vill jag göra: Åka och se Sverige - Ryssland live..
Händer: En dusch och sedan Österike - Tyskland.

Trevlig kväll alla där ute.... kram IKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0