Nervöst....så in i helvete....

Hej där ute!
Så här inför matchstart sitter nerverna utanför kroppen. Jag blir alltid illamående och
mår fysiskt dåligt inför viktiga matcher. Somliga säger att det blir bättre ju äldre man blir men för mig är det precis tvärtom. Det är ett fruktansvärt lidande som inte går att låta bli att utsätta sig för... Knäppt? Jag vet!!

Sveriges match tänker jag inte tippa. Jag tänker bara säga (skriva) att jag hoppas Sverige spöar Ryssland och att spelet
fungerar bra. Känns som att skall Sverige ha någon liten chans i en eventuell kvartsfinal mot Holland krävs det att spelet idag fungerar näst intill 100 procentigt så att lagets självförtroende är som störst inför kvarten.
Holland skrämmer nämligen skiten ur mig....

Eftersom jag inte har något annat i huvudet än kvällens match så avslutar jag dagens blogg nu.

Hoppas ni alla håller tummarna för i kväll smäller det!!!

Heja Sverige Heja Sverige

// IKA


Kommentarer
Postat av: Bella

av: aw tack för kommentaren <3

2008-06-19 @ 14:26:27
URL: http://bellysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0