överraskningarnas år

Då vankar denna midsommarhelg mot sitt slut. Vädret har som vanligt inte varit det bästa.
Min midsommar har jag tillbringat med familjen vilket var trevligt. Övriga dagar denna helg har varit lugna..

I morgon är det arbete som gäller. Många har börjat sin semester nu men för mig är det ett par veckor kvar.
Det känns att semestern närmar sig, och jag längtar verkligen efter att få långledigt.  Hoppas bara att det fina vädret kommer tillbaka. Förra året regnade och blåste hela semestern bort.

Årets EM har verkligen varit fyllt av överraskningar. I går blev favoriten Holland utslaget mot ett för dagen bättre Ryssland. Mina favoriter Portugal och Holland har därmed blivit utslagna så nu står hoppet till Spanien. Skall bli en mycket spännande match i kväll.

För övrigt så vill jag passa på att gratulera Klûft idag till ett mycket bra längdhopp...

Vill jag göra: Sola och bada
Borde jag: tvätta
Önskar jag: att solen kommer om två veckor
Hoppas jag: att jag får en minnesvärd semester

Kram till er alla där ute/ IKA 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0