TV4:as laguppställning och deras sändning

Okey, generellt om sändningarna från EM måste jag spy lite över hur dyra rättigheterna till EM är. Reklamavbrotten är fruktansvärt långa och många och tar bort en del av känslan för sändningen. Jag begriper resonemanget om att det är reklamintäkterna som gör att TV4 kan sända hela turneringen MEN jag avskyr det. Reklamavbrotten förstör och TV4 bör se över deras upplägg.

För övigt tycker jag;

Jens Fjällström
- BÄST i laget. Mannen går från klarhet till klarhet
Hasse Backe - tillsamanns med Jens den klart bäste. Är dock med för lite. Mer Backe åt folket...
Magnus Hedman -  har de senaste åren fått en märklig attityd som jag har svårt att sätta ord på. Känns som han sätter näsan i vädret. Dock kunnig men bör visa lite mer äkta känslor.
Pontus Kåmark - blir bara bättre och bättre. Gillar den mannen. 
Jesper Hussfelt - börjar växa in i rollen som kommentator. 
Robert Perlskog - har alltid tyckt och tycker fortfarande Mannen är totalt ÖVERSKATTAD. Jag orkar knappt höra honom.  Finns ingen kommentator som retar upp mig så fullständigt som han. Ibland blir jag så trött på han att jag stänger av ljudet och sätter på radion. Suck, när skall fyran fatta...
Bojan - upp och ner.  Han har några år kvar innan han blir riktigt trovärdig men om några år så...
Elin - suck, vart är Malin? 
Peter Jihde - varför utvecklas han inte? Har aldrig sett han så här dålig förut. Är han trött på sport kanske?
Patrik Ekwall - tja va skall jag säga. Patrik verkar alltid alldeles för mycket kompis med idrottarna och ger intrycket av att han blev sportjournalist för att han aldrig kunde bli stjärna inom någon egen idrott. Det blir ofta en konflikt och inte trovärdigt när han i en intervju skall försöka ställa "tuffa" frågor. Hans krönika på sporten är oftast ytlig och är hästlängder från vad Jonas Karlsson på SVT presterar. Jag tror att Patrik får vara kvar för att han ialla fall kan ge fyran snälla intervjuer med sina kompisar!
Ola Wenström - Bättre än Jihde och håller på att blomma ut ordentligt. Riktigt bra.    
Tjejen vid datorn - så överflödig att jag inte ens kommer ihåg hennes namn
Olof Lundh - okey, men låt mig slippa höra vi på fotbollskanalen kan avslöja, eller fotbollkanalen avslöjade att......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0