viva la spania o cigaretter

Härligt, Spanien vidare. Vilken semifinal. Ryssland-Spanien!

För övrigt så har en rallyförare blivit tagen för rattfylla. Inte nog med det han var även aktiv
i ett projekt mot rattfylleri och fått ett stipendie för sitt idoga arbete i detta. Hujeda mig..
Det här är ett ämne jag med stor sannolikhet kommer återvända till. Men inte idag....

Första fotbollsfria kvällen. Abstinensen triggar så här strax före vanlig matchstart.

Abstinens kan man få av mycket... Jag feströker och gjorde självklart det på midsommar.
Har vart rökfri sedan dess men längtar redan till på lördag då det är fest igen...
Funderar på att kanske helt avhålla mig från alkoholen för att helt klara av att vara rökfri.
Jag har trots allt rökat i ca 17 år och jag leker just nu med elden!!!

Mmmmm, vi får se...

Kramar till er där ute i världen/ IKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0